Kurumsal Kimlik Tasarım Süreci Bir şirketin ya da markanın
Kurumsal kimlik tasarımı oluşturulurken ilk aşamada markanın değerleri, hedef kitlesi ve sektörü analiz edilir. Bu bilgiler, tasarımın temelini oluşturur.
Tasarım ve GeliştirmeMarka için uygun logo, renk paleti ve tipografi belirlenir. Tasarım süreci, deneme ve geri bildirimlerle ilerler.
Kurumsal kimlik ajansı sadece doğru olanı yapmaya çalışmaz. Marka sahipleri ya da şirketlerin isteklerini de gerçekleştirmeye çalışır.
Uygulama ve KullanımTamamlanan
Kurumsal kimlik, web sitesi, sosyal medya ve basılı materyallerde uygulanır. Gerekli olan revizeler yapılır. Yapılan tüm bu çalışmalar tutarlılığı ve marka bilinirliğini artırır. Böylece piyasada etkin bir şekilde tutunabilmeyi başarabilecek bir kimlik ortaya çıkar.